lørdag 10. januar 2009

Om bloggen Happy Whippets

Hei,

Jeg har opprettet denne bloggen for de som ønsker å bli bedre kjent med hunderasen whippet. Jeg har selv en nydelig whippet, Cha Cha. Jeg har hatt mange typer hunder, men etter å ha hatt en whippet så er det ingen vei tilbake. Denne hunderasen er desidert den mest interessante og beste i hundeverden.

Jeg har laget denne bloggen for å oppdatere leserene om mine egne erfaringer og for å informere generellt om rasen. Jeg driver også med oppdrett så denne siden blir en kilde til informasjon om valpekullene og dere kan få se bilder av disse flotte hundene.

Dersom dere har noen spørsmål er det også bare å ta kontakt. Ser frem til å høre fra flere av dere.

Mvh,
Trond

2 kommentarer:

Elin H. sa...

Så herlige valper!!! :) Morsomt å se bloggen. Håper du skriver om rasen og legger ut bilder utover det å finne nye hjem til valpene. Driver ennå og leser om rasen og har kjøpt meg bok nå for å lære mer.

Lykke til videre. Håper du finner trygge, gode hjem til de alle sammen :)

Mvh
Elin

frøydis sa...

Heisann!
Åå så skjønne de er =)
Falt litt for den mørkeste hannen...
Har lest mer og blitt noe klokere på rasen,ikke tvil om at det er flotte hunder!!
Titter innom igjen for flere facts
Mvh Frøydis =)